четвер, 4 жовтня 2007 р.

ЛТБ і КВН

Як я вже писав, був у Львові КВН. А потім його показували по 12-му каналі, також відомому в народі як ЛТБ. Дивився я ту трансляцію. Власне, дивилась її дружина, а я просто час від часу відвертався від монітора.
Якби я не був на тому КВН-і "вживу", то точно подумав би, що то був відверто "кончєний" захід. Настільки "вдало" його змонтували. Мало того, що була купа браку (наприклад, показали спини хлопців які прибирали папірці зі сцени). Так ще й повирізали майже всі найкращі жарти. В тому числі і той, що мені найбільше сподобався - про Юльку. Мабуть, тому, що жарти були політичні.
Отож, як то кажуть, хотіли як краще, а вийшло як завжди...
Хто винен? Частково - ЛТБ, яке боялося показувати політичні жарти у переддень виборів і неякісно змонтувало матеріал. А частково - організатори КВН, які домовлялись про трансляцію в переддень виборів.
Але був і позитив у тій трансляції - картинка справді була якісною :)

Немає коментарів: