Яка краса зараз у Львові! Дерева вкриті білим снігом виглядають просто прекрасно. Особисто я зиму і холоди не люблю. Та не помітити таку красу - даремно прожити кілька днів життя.
Але чудес без приколів не буває. Прикол в тому, що від завтрашнього дня вартість проїзду у міських маршрутках зростає на половину і становитиме 1 грн. 50 копійок.
І робиться це все тихенько, без зайвого розголосу в ЗМІ. Було кілька повідомлень, що водії маршруток страйкують, але асоціація перевізників від того страйку відмазувалася. І можна би було подумати, що нічого не відбудеться, якби не наявність у кожній маршрутці оголошень про підвищення вартості проїзду. Отак ніби страйк ніхто дуже і не підтримував, але ціну піднімають усі дружно.
Дуже цікавою у цій ситуації є позиція міськради. Міськрада робить вигляд, що нічого не відбувається. Уся PR-армія Садового, яка галасливо розхвалює освітлення черової вулиці чи якусь подібну подію, зараз вперто мовчить про вартість проїзду у громадському транспорті. А наш міський начальник управління транспорту з розумним виглядом теревенить про якісь розрахунки.
Так, витрати перевізників і справді зростають. Всім відомо, що вони мусять ділитися і з міськими чиновниками (щоб ліцензію не забрали), і з ДАІ (щоб нормально їздити не звертаючи уваги на правила дорожнього руху). Плюс іще пільговики, які їздять безкоштовно (до річі, за законом місцева влада зобов"язана компенсовувати втрати перевізників на перевезення пільговиків, а жодних компенсацій насправді ніколи не було). За оці витрати насправді платять не перевізники, за них платять звичайні пасажири. Ну і пальне дорожчає - кілька грошових мішків різко змінюють ціни на нафту і успішно на цьому наживаються.
Але. Нормальним чином питання вартості проїзду мало би вирішуватися шляхом розрахунку витрат і доходів перевізників, публічного їх обговорення і затвердження міською радою.
Але чудес без приколів не буває. Прикол в тому, що від завтрашнього дня вартість проїзду у міських маршрутках зростає на половину і становитиме 1 грн. 50 копійок.
І робиться це все тихенько, без зайвого розголосу в ЗМІ. Було кілька повідомлень, що водії маршруток страйкують, але асоціація перевізників від того страйку відмазувалася. І можна би було подумати, що нічого не відбудеться, якби не наявність у кожній маршрутці оголошень про підвищення вартості проїзду. Отак ніби страйк ніхто дуже і не підтримував, але ціну піднімають усі дружно.
Дуже цікавою у цій ситуації є позиція міськради. Міськрада робить вигляд, що нічого не відбувається. Уся PR-армія Садового, яка галасливо розхвалює освітлення черової вулиці чи якусь подібну подію, зараз вперто мовчить про вартість проїзду у громадському транспорті. А наш міський начальник управління транспорту з розумним виглядом теревенить про якісь розрахунки.
Так, витрати перевізників і справді зростають. Всім відомо, що вони мусять ділитися і з міськими чиновниками (щоб ліцензію не забрали), і з ДАІ (щоб нормально їздити не звертаючи уваги на правила дорожнього руху). Плюс іще пільговики, які їздять безкоштовно (до річі, за законом місцева влада зобов"язана компенсовувати втрати перевізників на перевезення пільговиків, а жодних компенсацій насправді ніколи не було). За оці витрати насправді платять не перевізники, за них платять звичайні пасажири. Ну і пальне дорожчає - кілька грошових мішків різко змінюють ціни на нафту і успішно на цьому наживаються.
Але. Нормальним чином питання вартості проїзду мало би вирішуватися шляхом розрахунку витрат і доходів перевізників, публічного їх обговорення і затвердження міською радою.
Немає коментарів:
Дописати коментар