Всі вже в курсі, що завдяки нашій міськраді, міському голові та особисто Миколі Шкургану, приватні перевізники зробили львів"янам першоквітневий ""нежарт", - вартість проїзду збільшено на 20%. 20% - сама по собі дуже цікава цифра. Адже чи зросла ціна на паливо на 20% з моменту останнього підвищення вартості проїзду?
Але найцікавіше не те. Якщо про подорожчання проїзду в маршрутках всі уже більш менш в курсі (новину публікували на багатьох місцевих і загальноукраїнських сайтах), то подорожчання квитків в електротранспорті для багатьох стало несподіванкою. Особисто я таких повідомлень в неті не бачив, хоча новини читаю регулярно. Тим часом подорожчання відбудеться завтра 3 квітня.
Питання, на якій підставі дорожчає проїзд в електротранспорті, вже само по собі є дуже інтригуючим. Може вартість електроенергії зростала останнім часом? Чи може містом ходять легенди про різке покращення життя рядових працівників Львівелектротрансу уже сьогодні завдяки космічним зарплатам?
Але є навіть цікавіші деталі цього "дійства". Подорожчання проїзду в електротранспорті планувалося на 1 квітня. Просто рішення про здорожчання квитків було настільки поспішним, що Львівелектротранс просто не встиг підготуватися до такої "благодаті". В тому числі банально не було і нових квитків. До речі, якщо хтось має кілька квитків старого зразка, то сьогодні варто "виїздити" їх в електротранспорті. Бо завтра вони вже можуть виявитися недійсними. Саме так вчора "тішила" пасажирів одна кондукторка.
Таємничість, якою оповите подорожчання проїзду в електротранспорті не випадкове. Адже сам Львівелектротранс не просив місцеву владу про такий крок. Рішення про підвищення було ініційоване на рівні наших можновладців, а цього комунального підприємства.
Особисто я вважаю, що підвищення вартості квитків в трамваях і тролейбусах ініціювали наші приватні перевіжники, власники маршруток. Адже вони добре пам"ятають, що коли минулого разу маршрутки подорожчали до 1,5 гривні (це тривало кілька днів), то дуже велика кількість пасажирів ломонулась в електротранспорт. За ці кілька днів самовільного здорожчання маршруток Львівелетротранс одержав рекордну виручку. Відповідно пасажиропотік на маршрутках істотно зменшився. Так виглядає, що цього разу власники маршруток завчасно застрахувалися від такого
"проколу". І допомагали їм у цій справі все ті ж наші "добродії": міська рада, міський голова і особисто Микола Шкурган.
Але найцікавіше не те. Якщо про подорожчання проїзду в маршрутках всі уже більш менш в курсі (новину публікували на багатьох місцевих і загальноукраїнських сайтах), то подорожчання квитків в електротранспорті для багатьох стало несподіванкою. Особисто я таких повідомлень в неті не бачив, хоча новини читаю регулярно. Тим часом подорожчання відбудеться завтра 3 квітня.
Питання, на якій підставі дорожчає проїзд в електротранспорті, вже само по собі є дуже інтригуючим. Може вартість електроенергії зростала останнім часом? Чи може містом ходять легенди про різке покращення життя рядових працівників Львівелектротрансу уже сьогодні завдяки космічним зарплатам?
Але є навіть цікавіші деталі цього "дійства". Подорожчання проїзду в електротранспорті планувалося на 1 квітня. Просто рішення про здорожчання квитків було настільки поспішним, що Львівелектротранс просто не встиг підготуватися до такої "благодаті". В тому числі банально не було і нових квитків. До речі, якщо хтось має кілька квитків старого зразка, то сьогодні варто "виїздити" їх в електротранспорті. Бо завтра вони вже можуть виявитися недійсними. Саме так вчора "тішила" пасажирів одна кондукторка.
Таємничість, якою оповите подорожчання проїзду в електротранспорті не випадкове. Адже сам Львівелектротранс не просив місцеву владу про такий крок. Рішення про підвищення було ініційоване на рівні наших можновладців, а цього комунального підприємства.
Особисто я вважаю, що підвищення вартості квитків в трамваях і тролейбусах ініціювали наші приватні перевіжники, власники маршруток. Адже вони добре пам"ятають, що коли минулого разу маршрутки подорожчали до 1,5 гривні (це тривало кілька днів), то дуже велика кількість пасажирів ломонулась в електротранспорт. За ці кілька днів самовільного здорожчання маршруток Львівелетротранс одержав рекордну виручку. Відповідно пасажиропотік на маршрутках істотно зменшився. Так виглядає, що цього разу власники маршруток завчасно застрахувалися від такого
"проколу". І допомагали їм у цій справі все ті ж наші "добродії": міська рада, міський голова і особисто Микола Шкурган.
Немає коментарів:
Дописати коментар