вівторок, 8 квітня 2008 р.

Про що мовчить Водоканал

Наше відоме комунальне підприємство, яке займається водопостачанням та водовідведенням, останнім часом почало активно боротися із своїми боржниками. Справа це правильна. Адже зрозуміло, що за надані послуги треба платити. Для боротьби з боржниками Львівводоканал залучає полтавських фахівців, які відключають неплатникам каналізацію. Захід звичайно дієвий, адже без каналізації...
На днях Водоканал оголосив, що планує таким способом "покращити життя вже сьогодні" чотирьом тисячам львів"ян. Тим, які заборгували від 300 і до 10000 гривень.
Але найцікавіший момент такої "акції" в засобах масової інформації вперто замовчується. Мивчать наші лицарі пера і мікрофона про те, хто є найбільшими боржниками, і як з ними "бореться" Водоканал. А найбільшими неплатниками є наші чиновники. Міські та обласні. Вони зазвичай взагалі не платять за комунальні послуги. Це саме в них борги мали би сягати кількох тисяч (а може й десятків тисяч) гривень. Але чи хтось чув про те, щоб якомусь депутитику відімкнули каналізацію? Не чув. Бо не відімкнули жодному. Наш Водоканал (як і інші подібні канторки) таким хлопцям борги просто списує. А з простих львів"ян вичавлює, будь-якими засобами.

середу, 2 квітня 2008 р.

Деталі подорожчання проїзду в міському транспорті

Всі вже в курсі, що завдяки нашій міськраді, міському голові та особисто Миколі Шкургану, приватні перевізники зробили львів"янам першоквітневий ""нежарт", - вартість проїзду збільшено на 20%. 20% - сама по собі дуже цікава цифра. Адже чи зросла ціна на паливо на 20% з моменту останнього підвищення вартості проїзду?
Але найцікавіше не те. Якщо про подорожчання проїзду в маршрутках всі уже більш менш в курсі (новину публікували на багатьох місцевих і загальноукраїнських сайтах), то подорожчання квитків в електротранспорті для багатьох стало несподіванкою. Особисто я таких повідомлень в неті не бачив, хоча новини читаю регулярно. Тим часом подорожчання відбудеться завтра 3 квітня.
Питання, на якій підставі дорожчає проїзд в електротранспорті, вже само по собі є дуже інтригуючим. Може вартість електроенергії зростала останнім часом? Чи може містом ходять легенди про різке покращення життя рядових працівників Львівелектротрансу уже сьогодні завдяки космічним зарплатам?
Але є навіть цікавіші деталі цього "дійства". Подорожчання проїзду в електротранспорті планувалося на 1 квітня. Просто рішення про здорожчання квитків було настільки поспішним, що Львівелектротранс просто не встиг підготуватися до такої "благодаті". В тому числі банально не було і нових квитків. До речі, якщо хтось має кілька квитків старого зразка, то сьогодні варто "виїздити" їх в електротранспорті. Бо завтра вони вже можуть виявитися недійсними. Саме так вчора "тішила" пасажирів одна кондукторка.
Таємничість, якою оповите подорожчання проїзду в електротранспорті не випадкове. Адже сам Львівелектротранс не просив місцеву владу про такий крок. Рішення про підвищення було ініційоване на рівні наших можновладців, а цього комунального підприємства.
Особисто я вважаю, що підвищення вартості квитків в трамваях і тролейбусах ініціювали наші приватні перевіжники, власники маршруток. Адже вони добре пам"ятають, що коли минулого разу маршрутки подорожчали до 1,5 гривні (це тривало кілька днів), то дуже велика кількість пасажирів ломонулась в електротранспорт. За ці кілька днів самовільного здорожчання маршруток Львівелетротранс одержав рекордну виручку. Відповідно пасажиропотік на маршрутках істотно зменшився. Так виглядає, що цього разу власники маршруток завчасно застрахувалися від такого
"проколу". І допомагали їм у цій справі все ті ж наші "добродії": міська рада, міський голова і особисто Микола Шкурган.