пʼятницю, 23 вересня 2016 р.

Борги бізнесу і держава

Держава не повинна за жодних обставин оплачувати борги приватного бізнесу. Це повинно бути задонодавчо заборонено.

Економіка працює таким чином, що поганий бізнес вмирає (наприклад, банкрутіє), а хороший розвивається. Це може виглядати жорстоко, але це правильно.

Державана допомога поганому бізнесу ламає цей прекрасний механізм. Наприклад, держава уже надала Фонду Гарантування Вкладів 52 млрд грн, до кінця року ця сума може зрости до 60 млрд грн. Іншими словами, кожен українець (включно з немовлятами, каліками і старцями) заплатив поганим банкам приблизно по 1500 грн.

1 коментар:

Анонім сказав...

Прывітанне, я Хелена Хуліё з Эквадора, хачу пагаварыць пра спадара Бенджаміна на гэтую тэму. аказвае мне фінансавую падтрымку, калі ўвесь банк у маім горадзе адмовіўся ад маёй просьбы прадаставіць мне крэдыт у 500 000,00 долараў, я паспрабаваў усё магчымае, каб атрымаць пазыку ў маіх банкаў тут, у Эквадоры, але ўсе яны адхілілі мяне, таму што мой крэдыт быў невялікім, але з Божай ласкай я даведаўся пра містэра Бенджаміна, таму вырашыў паспрабаваць падаць заяўку на крэдыт. Бог жадае, каб яны выдалі мне крэдыт у памеры 500 000,00 долараў на просьбу аб пазыцы, якую мае банкі тут, у Эквадоры, адхілілі мяне, гэта сапраўды было дзіўным з імі, і мой бізнес ідзе добра. Па электроннай пошце / WhatsApp звяжыцеся, калі вы хочаце атрымаць крэдыт ад іх. Lfdsloans@outlook.comWhatsApp Кантакт: + 1-989-394-3740.