вівторок, 3 лютого 2009 р.

Чудеса і фокуси у виконанні Федоренка

"Львівелектротранс" просить бабла. У міста. Знову. І це при тому, що ще кілька місяців тому Федоренко обіцяв підприємству небачене процвітання.
А ще ця канторка розказує такі небилиці, що Остап Бендер ховається. Нібито всі гроші підприємство направляє "на сплату податку з доходів фізичних осіб" та "на сплату внесків у Пенсійний фонд". А на зарплату не вистачає! І це при тому, що перелічені податки сплачуються одночасно з виплатою заробітної плати. Це вам скаже будь-який бухгалтер.
Тож куди діває кошти "Львівелектротранс"? Бува не в кишеню свого директора Федоренка? А Федоренко до речі є власником однієї фірми-перевізника. За сумісництвом так би мовити...

3 коментарі:

Анонім сказав...

запитайся у будьякого бухгалтера що таке "нарахування на фонд заробітньої плати".
Дитино, не кажи чого не знаєш...
Замість того щоб обкакувати людей чемно сплачуй за проїзд!!!!

Andriy сказав...

Тоді скажіть-но мені, дитині, Ви, шановний дорослий, який банк Вам пропустить платіжку по зарплаті без відповідих платіжок у всі паразитні фонди (пенсійний, соцстрах...)?
До речі, у мене немає "пасвідчєння", і я сплачую за проїзд. Я також опосередковано сплачую за проїзд пільговиків (в комунальному транспотрі - через прибутковий податок, в некомунальному - як частину вартості квитка).
P.S. Я не буду мовчати, коли чинуші на зразок Федоренка мене обманюють.

Levenya сказав...

Скльки грошей зекономив Львівелектротранс на звільенні кондукторів - не можуть порахувати досі. (нагадаю. перед звільненням говорили про велику економію і як результат підняття зарплати водіям, чого не сталося)
Наскільки змінилась виручка після "ефективного" звільнення кодукторів - теж ні пари з вуст...
Зате, які збитки Львівелектротрансу у вечірні години, говорять відразу. бо це вигідно: можна поплакатись, і попросити у влади грошей.
З чого висновок: Федоренко говорить частину правди. якщо взагалі правди. А журналістам він би мав говорити й про іншу правду. а не тільки звинувачувати у поширенні інформації про скорочення руху транспорту, що мав би поянити він. а не за нього.
Словом, керівник з нього ніякий. А Львівелектротранс тримається через таких як він, на волосині. І мовчати про це не можна.