Отож не стало радіо 4U (це такий рудимент від радіо Ману був). Замість нього тепер лабатиме радіо Шарманка. Прекрасна новина для Львова!
Наше місто повністю заслуговує слухати саме Шарманку, а не Ман. Це правда, що на Мані керівник був... як би це сказати... щось середнє між дебілом і самодуром дивним. Але справа не у ньому. Справа у львовцях.
"Похоронили" Ман дві категорії людей:
1) Любителі музики, яку крутять усілякі родіо Балалайки. Музичні смаки - особиста справа кожного. Просто любителів Балалайки у Львові дуже багато. Такі люди впливали на рейтинг Ману.
2) Особи з першої категорії, які є рекламодавцями. Вони впливали на фінанси Ману.
Ця ситуація показує нам також кілька цікавих речей, які дуже характерні для львовців.
Вони плачуться у коментарях. Наприклад, можна глянути на статтю ЗІК-у. Пізно, хлопці, лити крокодилячі сльози, пізно!
Дехто ганить місцеве управління культури. Мене відверто дивує наївність львовців. Вони чомусь вважають, що місцева влада працює для їхнього блага. Діти та й годі! Влада думає винятково про власне збагачення. Однак не всі це зрозуміли. Досі.
Дехто винить у ситуації вихідців з районів. Теж мені аристократи знайшлися! Така поведінка типова для таких "корінних" львовців, батьки яких жили по селах, а потім переселилися до міста. А тепер вони себе вважають мало не пупом землі. Так от, керівниками підприємств (рекламодавцями) зазвичай є не вихідці з районів, а "корінні" львовці (наприклад, нащадки "асвабадітєлєй", чиїм предки залишили нам безцінний спадок) або вихідці зі Сходу/Центру. Їхні симпатії до радіо Балалайок цілком зрозумілі.
Отож Ман помер. Що можна зробити у цій ситуації?
Найпростіше - скористатися існуючими інтернет радіо.
Варіант середньої складньості - створити на власне інтренет радіо. Але на цей проект потрібні гроші. Можна, наприклад, запровадити щось на зразок абонплати (гривень 5-10 за місяць). Цього би мало вистачити. При достатній аудиторії. І достатній свідомості (бажанні) цієї аудиторії. Але я думаю, що львовці на це просто не здатні.
Ну і є варіант, яким би скористались справжні львовці (ті, що жили тут перед Другою Світовою). Економічний. Він вимагає деякої координації та масової участі. Наприклад, справжні львовці вирішили позбутися радіо Балалайки. Для цього створюється моніторингова група, яка 24 години 7 днів на тиждень відслідковує рекламу, що лунає на радіо Балалайка. Перелік рекламодавців вивішується на сайті. Всі інші учасники "акції" ознайомлюються з переліком і бойкотують товари / послуги цих рекламодавців. При справді масовій участі та пунктуальному виконанні настане такий момент, коли розміщення реклами на радіо Балалайці матиме для рекламодавців обернений ефект. Тоді вони цю реклами припинять. А радіо без рекламодавців швидко загнеться. На жаль, людей які здатні на таку акцію дуже мало. Нарід досі не розуміє, що купуючи навіть якусь дрібничку він голосує (гаманцем). І що таке голосування є набагато ефективнішим, ніж скиглення в інтернеті.
1 коментар:
чесно кажучи то й radio4u теж паскудненьке досить було - хіба на вихідні або ближче до ночі щось файне включали. радіоман був класний, після того як його і радіо One прикрили(на радіо One взагалі лажа в виді якоїсь Алли прийшла), я на львівське радіо взагалі забив - на роботі слухаю радіо Z(або rmf на крайній випадок) в інеті, а в машині записую собі диски з гарним музіком з того ж таки інет-радіо.
Дописати коментар