Довго йшов до цього Садовий. І таки прийшов. Отож в електротранспорті тепер відновлюють компостери. Робиться це нібито для того, щоб збільшити виручку від продажу квитків.
Взагалі то, обілечення кондуктором кожного пасажира - це найкращий спосіб продати максимальну кількість квитків. Так, деколи буває, що людина дає кондуктору скажімо 25 копійок і їде без квитка. Але я за весь час користування електротранспортом такі факти бачив вкрай рідко.
З іншого боку саме наполегливість кондукторів і призводить до максимізації проданих квитків. Це підтверджується і тим фактом, що у містах, де кондукторів немає, кількість проданих квитків з розрахунку на 1 тролейбус чи трамвай значно менша, ніж у Львові.
Схоже на те, що здійснюється спроба просто звільнити 330 кондукторів. До речі, а чи згадає Садовий про таке "досягнення", коли присилатиме львів"янам листівку з переліком своїх діянь за рік? 330 додаткових безробітних - непоганий соціальний хід.
Цікаво також, чи економічний ефект від економії на кондукторах перевищить втрати від зменшення обсягу продажу квитків. Якихось економічних розрахунків з цього приводу представлено не було.
Ще одне цікаве питання - чи захочуть водії електротранспорту продавати квитки. Адже це значно ускладнить їхню працю, і фактично прирівняє її за складністю до праці водіїв маршруток. А чи не звільняться ці водії, і не підуть на маршрутки працювати? Адже оплата там незрівнянно вища.
Складається враження, що здійснюється планомірне погіршення економічного стану "Львівелектротрансу". Відповідно, потім можна буде вимагати з міського бюджету більше дотацій для цього підприємства. А дотації - це така приваблива кормушка...
Взагалі то, обілечення кондуктором кожного пасажира - це найкращий спосіб продати максимальну кількість квитків. Так, деколи буває, що людина дає кондуктору скажімо 25 копійок і їде без квитка. Але я за весь час користування електротранспортом такі факти бачив вкрай рідко.
З іншого боку саме наполегливість кондукторів і призводить до максимізації проданих квитків. Це підтверджується і тим фактом, що у містах, де кондукторів немає, кількість проданих квитків з розрахунку на 1 тролейбус чи трамвай значно менша, ніж у Львові.
Схоже на те, що здійснюється спроба просто звільнити 330 кондукторів. До речі, а чи згадає Садовий про таке "досягнення", коли присилатиме львів"янам листівку з переліком своїх діянь за рік? 330 додаткових безробітних - непоганий соціальний хід.
Цікаво також, чи економічний ефект від економії на кондукторах перевищить втрати від зменшення обсягу продажу квитків. Якихось економічних розрахунків з цього приводу представлено не було.
Ще одне цікаве питання - чи захочуть водії електротранспорту продавати квитки. Адже це значно ускладнить їхню працю, і фактично прирівняє її за складністю до праці водіїв маршруток. А чи не звільняться ці водії, і не підуть на маршрутки працювати? Адже оплата там незрівнянно вища.
Складається враження, що здійснюється планомірне погіршення економічного стану "Львівелектротрансу". Відповідно, потім можна буде вимагати з міського бюджету більше дотацій для цього підприємства. А дотації - це така приваблива кормушка...
6 коментарів:
1. "Так, деколи буває, що людина дає кондуктору скажімо 25 копійок і їде без квитка. Але я за весь час користування електротранспортом такі факти бачив вкрай рідко."
Андрійку, тут ти явно злукавив, а твої "деколи" і "вкрай рідко" викликають в мене посмішку. Я не прихильник такого способу економії як їзда за півціни без квитка, бо знаю, що скупий платить двічі. Але зовсім не рідко до мені кондуктор сунув в руку "решту" з 50 (а тепер вже з 60) копійок і якийсь нещасний клаптик паперу, який квиточком назвати не дає совість. Інколи я заперечував, а інколи й махнув рукою з певних міркувань. Бувало, що кондукор щей казав щось на зразок: "та то вже вечір, контролерів не буде", добре знаючи, що ті контролери, які ще досі працюють, вже давно напилися за тих кілька гривень, які нині нашкаляли під час своєї невдячної роботи.
Висновок: Я ВІТАЮ ВВЕДЕННЯ КОМПОСТЕРІВ, бо після того жоден кондуктор не зможе продати квитка двічі (тричі, n-чі)!!!!
2. "Схоже на те, що здійснюється спроба просто звільнити 330 кондукторів."
Я не чув нічого про звільнення кондукторів. Тому або я щось порпустив, або вони й далі виконуватимуть свою роботу, а водії спокійно будуть тиснути на кнопки і педалі.
Зрештою, як приклад той же Київ - там кондуктори ходять з компостерами в руках.
Тай у Європі годі уявити громадський транспорт без цього (високотехнологічного) приладу.
Тож чого панікуємо?
П.С. Садовому респект за введення компостерів.
П.П.С. Вибачте за такий довгий коментар :)
П.П.П.С. Попередній коментар той самий, просто я завбув представитися.
Короче попередній комент я написав :)
Іванку, я знаю, що ти палкий прихильник Садового, але в мене є до тебе зауваження.
Щодо першого:
а) Може ми їздимо різними маршрутами? Як-не-як живемо не зовсім поруч ;)
Я абсолютно серйозно писав, що рідко бачив, що люди платять не повну вартість квитка. На повному серйозі. Видачі якихось клаптитів паперу я особисто взагалі не бачив. Тим не менше я цілком допускаю наявність таких фактів.
б) Компостер вибиває на квитку номер машини. Тобто з тим самим квитком ти можеш їзити тим самим трамваєм умовно кажучи вічно. Легко можна зібрати "колоду" квиточків для різних машин. Іванку, у нас не вибивають часу/дати на квитку!
в) Про п"яних контролерів. Ці ж самі контролери і будуть контролювати прокомпостовані квиточки.
Щодо другого:
Там на початку посту є лінк, якщо ти його відкриєш - то прочитаєш і про плани щодо звільнення кондукторів, і про те, що водії мають продавати квиточки.
У Європі інші трамваї/тролейбуси, інші люди і інші компостери. А також значно більші штрафи (у нас - 12 гривень).
Я не панікую. Просто пишу про деякі моменти, про які наш мер вперто мовчить.
Ну те що ми їздимо різними маршрутами не оначає абсолютно нічого - кондуктори час від часу міняються місцями. І я впевнений що 80% кондукторів зловживають кількаразовим продажем квитків.
Згідний з тобою, що контролери також нічого доброго не принесуть, бо наші пасажири не звикли визнавати свою вину, особливо стосовно таких дрібниць як безквитковий проїзд, тому теж вважаю помилковим рішення послати кондукторів подалі.
Доцільно було б залишити кондукторів, щоб квитки можна було придбати лише у трамваї (а це неважко проконтролювати) і компостери (щоб кондуктори їх не перепродавали).
Єдине правильне (так само як і єдине НЕможливе) вирішення проблеми - змінити свідомість одразу всіх пасажирів :)
А ще крім того непогано було б збільшити на 36 грн (30 днів * 0.6 коп * 2) пенсії відповідній категорії пасажирів і відмінити нафіг всі пільги! Тоді б ніхто не зміг пожалітися на те, що безплатно когось возить. (Але панове!!! Невже наші пенсіонери погодяться на такий варіант???)
Словом, шляхів вирішення є багато, але реальних майже нема.
Ну і на остаток про Садового: я такий самий його (не)прихильник, як і ти (не)прихильник п.Юлі :)
Іванку, якщо залишити кондукторів, то їх все-одно требе буде контролювати. Тобто реально мало що зміниться.
Проблему можна вирішити, якщо поставити нові копмостери, щось на зразок тих польських. Плюс треба збільшити штрафи, бо зараз буде економічно доцільно не купувати квиточки, а просто двічі на місяць платити штраф. Як часто ти бачиш контролерів? Частіше ніж двічі на місяць? Знову ж таки, треба контролювати контролерів.
Оця твоя думка про заміну пільгового проїзду додатком до пенсії дуже правильна. Називається вона "монетаризація пільг". І вона, якшо я не помиляюсь є у програмі Юлі. То хто з нас її прихильник? ;)
Монетаризації пільг будуть раді, наприклад, селяни. Вони якщо ї користуються безкоштовним проїздом у мількому електротранспотрі, то вкрай рідко, а от гроші їм явно не завадять.
Дописати коментар